شرایط و مقررات

1-مرسین کشت متعهد به تضمین بهترین قیمت و کیفیت است اما با توجه به نوسانات قیمت در بازار و اختلالات احتمالی در سیستم قیمت گذاری، مرسین کشت مختار است حتی پس از ثبت سفارش نهایی و پرداخت وجه نسبت به تغییر وضعیت فروش و عودت مبلغ واریزی به مشتری اقدام کند. این وضعیت به صورت احتمالی در نظر گرفته می شود و فقط در موارد خاص و محدود اتفاق خواهد افتاد.
2-مرسین کشت متعهد به ارسال صحیح و کارآمد سفارشات برای جلب رضایت شما است. مشتری می تواند تنها هنگام تحویل سفارش از عامل تحویل نسبت به عودت کالا اقدام نماید.عودت وجه کالاهای مرجوعی ظرف سه روز کاری پس از دریافت کالای عودتی توسط مرسین کشت انجام خواهد شد. مرسین کشت مسئولیتی در قبال کالاها پس از دریافت ندارد.
3-در خصوص فروش بذور، از آنجایی که مرسین کشت هیچ دخل و تصرفی در تولید، واردات و بسته بندی آنها ندارد، لذا در خصوص بد سبزی، نوع و کیفیت محصول نهایی و نحوه رشد بذور مسئولیتی نداشته و شرکت تولید کننده پاسخگوی اینگونه مشکلات خواهد بود. اما مرسین کشت متعهد به کمک به مشتریان با مشکلات اینچنینی از طریق پیگیری از شرکت تولید یا وارد کننده است.
4-در صورتی که مبلغ سفارش به حساب مرسین کشت واریز قطعی شده باشد و درنتیجه سفارش قطعی شده باشد، مشتری می تواند قبل از ارسال محموله نسبت به ملغی نمودن سفارش اقدام کند و مبلغ واریز شده ظرف مدت سه روز کاری به مشتری عودت خواهد شد، اما این موضوع پس از تحویل سفارش به مامورین ارسال به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. جهت کنسل کردن سفارشات با شماره تماس های موجود در صفحه ارتباط با ما در تماس باشید.
5- کلیه سفارشات دارای بیمه حمل و نقل بوده و در صورت آسیب از طریق بیمه پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
6-نحوه ارسال سفارشات بسته به ماهیت کالا، منطقه ارسال سفارش، وزن و حجم آن متفاوت بوده و مشتری می تواند نحوه ارسال را در صفحه سبد خرید انتخاب نماید. توجه به این نکته ضروی است که نحوه نهایی ارسال کالا توسط تیم بسته بندی و ارسال مرسین کشت تعیین شده و ممکن است از طریق انتخاب شده توسط مشتری مقدور نباشد (به طور مثال امکان ارسال مایعات توسط پست وجود ندارد). تغییر نحوه ارسال کالا در صورت نیاز با مشتریان عزیز هماهنگ خواهد شد.
7-فاکتور به صورت الکترونیکی و در صورت نیاز به مشتریان ارائه خواهد شد و در صورت نیاز به فاکتور فیزیکی این موضوع بایستی در قسمت توضیحات ذکر شود.
8-سفارشات در روز های کاری (شنبه تا چهارشنبه) در ساعت 12 مورد بررسی قرار گرفته و در همان روز ارسال می شود. بنابراین سفارشاتی که قبل از ساعت 12  ثبت، نهایی و پرداخت شوند در همان روز ارسال شده و سفارشاتی که پس از ساعت 12 نهایی شوند در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال خواهند شد.
9-ثبت سفارش و واریز وجه به منزله مطالعه و قبول تمامی بندهای فوق توسط مشتری خواهد بود.

خانهمقالاتفروشگاهمشاوره
0